dilluns, 5 de juny del 2017

TUNEJANT AMPOLLETES

Aquestes ampolletes són d'ambientadors.
Les he tunejat una mica lligant-hi elements trobats a la platja.
Dins l'ampolla hi he posat una mica de sorra i unes roses de pitiminí que em va regalar la meva amiga Roser i que vaig assecar posant-les cap per avall.
La idea és posar les ampolletes en algun raconet per decorar.
En aquest gerro les roses quedaven massa enfonsades perquè tenen la tija una mica curta i li vaig haver d'afegir uns trossets de vímets perquè sobresurtissin més.
En aquest altre també ho vaig fer i vaig fer dos forats a l'anella de fusta del coll de l'ampolla per lligar la punta més bé
I en aquest vaig aprofitar uns quants fils d'arpillera per amagar la rosca del coll de l'ampolla i lligar-li una orella de mar.
M'encanten les decoracions amb flors seques.
I espero que a en Jordi també li agradi com han quedat perquè són per a ell que és el propietari de les ampolletes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada