Corona d'aniversari 5 anys. Feta amb tela de cotó. Tota ella va cosida i el número es pot canviar perquè porta velcro. Va a conjunt amb el necesser de la publicació anterior.
És el blog on penjo les cosetes que faig per entretenir-me i per regalar...bàsicament de costura.
dimecres, 30 de juliol del 2025
CORONA ANIVERSARI FLORETES MALVA
diumenge, 27 de juliol del 2025
NECESSER COSMÈTICS
Necesser per als cosmètics. Tela exterior encoixinada formant rombes i tela interior de color malva.
divendres, 18 de juliol del 2025
SOBRE DE TELA PASSAPORT
És estiu i és temps de viatges. Aquests sobres exclusius van molt bé per portar el passaport però també són ideals per regalar un val, unes entrades, diners en efectiu... Teniu alguna altra idea? Peça única feta amb molt d'amor.
dissabte, 12 de juliol del 2025
NECESSER BOX ROSES
dimecres, 9 de juliol del 2025
FUNDA CARTILLA SANITÀRIA ANIMALS COMPANYIA
Funda per a guardar la cartilla sanitària per a animals de companyia i molt més, ja que conté dues solapes interiors.
dissabte, 5 de juliol del 2025
BOSSA PLEGABLE
Conjunt de 2 bosses plegables molt similars però canvia el color de l'snap i la posició de l'etiqueta, per això són úniques i irrepetibles. Una ha estat el regal de comiat de la Laura.
dimecres, 2 de juliol del 2025
CORS JUBILACIÓ
Més de 50 cors fets amb tela de cotó que vaig regalar als companys i companyes de feina com a detall de la meva jubilació. Es poden perfumar amb essència d'espígol, per exemple, i posar-los en algun penjador dins l'armari.