dilluns, 4 de febrer del 2019

EMBOLCALL REUTILITZABLE PER A ENTREPANS

Aquest porta-entrepans està pensat per a entrepans de pa de motlle. Si fos per a entrepans de pa de barra aniria més bé fer-lo rectangular.
Per a fer-lo he necessitat dos quadrats de teixit impermeable de 35 cm de costat.
La tela de l'interior la vaig plastificar jo mateixa amb una làmina especial que s'adhereix al teixit amb l'ajuda de la planxa.
Vaig tallar les puntes del quadrat perquè no abulti tant a l'hora de plegar-lo.
Quan et menges l'entrepà el mateix embolcall serveix com a estovalles individuals.
Aquí es veu que la tela laminada ha quedat una mica arrugada sobretot al donar la volta al projecte.

En vaig fer un altre exactament igual però utilitzant la mateixa tela plastificada per a l'interior i per a l'exterior.
Aquests porta-entrepans es netegen fàcilment amb una baieta humida però també es poden rentar a la rentadora si convé.
El tancament es fa amb un velcro que permet ajustar a la mida de l'entrepà.
Aquests dos models els he fet per a la meva filla i li han agradat molt. És una manera més de col·laborar a gastar menys paper d'alumini i procurar per al medi ambient!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada