dimarts, 9 d’abril del 2019

CORONA D'ANIVERSARI DE FELTRE TEMÀTICA DINOSAURES

El meu nebot Bruno avui fa tres anys i aquesta ha estat la seva corona d'aniversari.
Aquest any els protagonistes són els dinosaures.
Així és com es veu la corona oberta per la part del davant.
 I així és com queda per la part del darrera.
 Aquest any he enganxat el número tres amb velcro.
I així l'any vinent, si no tinc inspiració, només em caldrà fer el número 4.
Els pom-pons són l'única cosa que he enganxat amb cola tèxtil.
La resta va cosit a màquina  i algunes coses com els lluentons a mà.
No hi falten les petjades...
 Ni l'ou de dinosaure...
 Un diplodocus...
Una mena d'estegosaure i un tiranosaure rex...
Tots ells de molt bona pasta...
M'ho vaig passar molt bé fent-la!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada